czwartek, 24 stycznia 2013

WALENTYNKOWO czyli wszystko co związane z sercem i kolorem czerwieni

No to mnie natchnęło dziś

Zbliżają się walentynki, wczoraj obejrzałam romantyczny film i dziś widać efekty moich nastrojów.
Serducha, serca, serduszka.
Czerwień, czerwony, czerwoniutko !!!
Hi hi ale nastroje a Wam jak się podoba?

P.S. Nie mogę zdecydować się na rodzaj zdjęć. Moja super koleżanka nakrzyczała na mnie że ta różowa wstążka na czarnym tle burzy cały ład, więc mamy nową propozycję.
I jak? Wygląda bardziej profesjonalnie? 











Komplet bransoletka i kolczyki 20 zł


komplet wisiorek na rzemyku i kolczyki 20 zł

komplet bransoletka i kolczyki 20 zł



komplet bransoletka i kolczyki 20 zł




komplet wisiorek na rzemyku i kolczyki 20 zł

komplet bransoletka i kolczyki 20 zł

komplet bransoletka i kolczyki 20 zł

komplet bransoletka i kolczyki 20 zł

komplet wisiorek i kolczyki 20 zł

kolczyki 10 zł

kolczyki 11 zł

kolczyki 9 zł






komplecik sercowy z kryształkami oczywiście czerwonymi :)
wisior z łańcuszkiem 20 zł kolczyki 15 zł




No i nowa wersja zdjęć z białym logo. Piękny wisior serducho 20 zł



serducho na łańcuszek lub rzemyk 20 zł 



naszyjnik "love" z kryształkiem 12 zł



wisiorek z kryształkami 12 zł







kolczyki wywijaski z sercem weneckim :) 15 zł




A teraz inne propozycje na walentynki 


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie piszcie ja dbam o waszą opinie ....