czwartek, 20 grudnia 2012

ZACZYNAMY!!! Opis i ogólne zasady Lejdis Art

Witam Serdecznie na moim nowym blogu 


 

Co to jest Lejdis Art ?

Moja szalona twórczość. Czyli twory z mojego magicznego świata :) 

Czy można zamówić swój własny projekt biżuteri bądź innych wyrobów?

Tak.
Każdy może przyjść z własnym projektem a ja postaram się dostosować do wymagań tak by wszyscy byli zadowoleni z efektów

Czy można zamówić produkty przez bloga?
Tak. 
  1. Wystarczy wystawić komentarz pod blogiem opisując przedmiot, który chcą Państwo zamówić
  2. Wpłacić pieniążki na konto wraz kosztem wysyłki ( 6 zł- biżuteria i akcesoria, ceramika i inne do uzgodnienia))  
  3. Gdy pieniądze zostaną zaksięgowane, zamówienie wysyłam listem poleconym priorytetowym lub po wcześniejszym uzgodnieniu paczką lub kurierem    

       Dane do przelewu
Edyta Wasiak

  A teraz trochę mniej formalnie. Mam na imię Edyta i prowadzę to całe przedsięwzięcie by pokolorować tę szarą rzeczywistość.  Postaram się zaskoczyć, zarazić i zachwycić wszystkich swoją  fantazją. Czy się uda? To się okaże.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie piszcie ja dbam o waszą opinie ....