środa, 9 stycznia 2013

Licytacja na Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy

Lejdis Art również pomaga!!!

W ramach narodowej akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystawiłam przecudne przedmioty do licytacji. W pierwszej kolejności na scenie Oławskiego rynku wystąpi przecudny komplet wykonany metodą sutasz z wykorzystaniem kamieni naturalnych tj.: agat jak i piasek pustyni. Miejmy nadzieję, że oławianie docenią szyk i talent co zaowocuje wysoką ceną na aukcji. Całość oczywiście przeznaczona jest tylko i wyłącznie WOŚP.






Drugą równie wartościową i unikatową rzeczą jaką wystawiam na WOŚP jest wieeelki wazon wykonany przez pana Piotra Rojka. Ponieważ pan Piotr współpracuje ze mną to ceramikę również można znaleźć w sklepie Lejdis Art.


 

Przy okazji chciałam poinformować, że uzyskałam możliwość wystawienia stoiska na rynku podczas WOŚP.

 Cieszy mnie ten fakt ponieważ myślę, że wiele osób jeszcze nie poznało mojej działalności.


 Może uda się zaineresować rękodziełem osoby spoza osiedla sobieskiego? Może mieszkańcy oławy i okolicznych miejscowości znajda czas by odwiedzać mnie w sklepie po zapoznaniu się z asortymentem na kiermaszu?


Liczę również na Wasze wsparcie, choćby polecenie mojej strony, facebooka lub sklepu. 


Na dziś to tyle. 

Czekam na komentarze.
Pozdrawiam 
Edyta ( Edzia)

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie piszcie ja dbam o waszą opinie ....